Gå til hovedinnhold Gå til hovedmeny Gå til hovedmeny
Fire ansatte, to kvinner og to menn, samlet rundt en bærbar PC i et innbydende møterom

Møt André Å skape en god opplevelse for kunden

Det som gir meg aller mest er å bruke erfaringen og kunnskapen jeg har til å skape en god opplevelse for kunden.

Portrett av ansatt André Mejri

André Mejri

Customer Service Advisor

André Mejri jobber som rådgiver innen kundeservice i Eneas. En typisk arbeidsdag består mye av direkte kontakt med kundene både på telefon og epost. Oppgavene omfatter også fakturaoppfølging og betjening av VIP-kunder.

"Arbeidshverdagen min er variert, men handler til syvende og sist om å følge opp kundenes behov og gi dem en god opplevelse. Når vi merker at vi får til det, er det veldig givende," sier André.

Han framhever også kulturen. "Vi har et inkluderende arbeidsmiljø som går tvers gjennom hele organisasjonen. Som ansatt blir jeg sett og hørt på en måte jeg ikke har opplevd tidligere. Jeg gleder meg alltid til å komme på jobb i Eneas."

Les om flere ansatte i Eneas

Alltid noe nytt å lære

Siden jeg startet her for 14 år siden har det skjedd store endringer, både i bransjen og VENI Energy Group. Vi kan ikke stå i ro, og det liker jeg.
Portrett av ansatt Britt Løkslid

Frihet under ansvar

Tar du ansvar får du også stor frihet til å forme din egen hverdag. Det handler om tillit.